INTE DETSAMMA UTAN ER

Igår var det julbord med jobbet på Hirschenkeller, som faktiskt var över förväntningarna. Jättemysigt och god mat. Det saknades dock två personer, dom som enligt mig gjorde vår arbetsplats! Pratar självklart om Tessi & Sandra. Men samtidigt har det gått bättre på jobbet än jag trodde det skulle göra när dom tog sitt pick och pack och stack. Lite halvtrist att kvällen slutade redan vid nio, men det var det bästa så att man slapp vara bakis på jobbet idag. Känner att jag har varit det tillräckligt. Idag skulle jag ha tvättstugan, men mamma tog på sig den så jag har inte gjort mycket vettigt förutom att jobba. Solat, skrivit packningslista och haft huvudvärk.
 
Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar, känns lagom skönt. Imorgon blir det lite alkoholförtäring hemma hos Eve sen får vi se, ska väl försöka hålla mig skaplig med tanke på att vi ska bege oss ut på havet och kryssning på lördag. Men känner man mig, eller oss, så vet man ju hur det brukar sluta. Söndagkväll kommer jag komma hem lagom sliten, däcka, upp och jobba sen är det bara packa sen är det HEJ DÅ SVERIGE 12.45 på tisdag. Ja, jag ser fram emot det. Kanske märks, men det skulle väl vem som helst göra.

God natt

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag önskar att jag var med.. Klart att vi ska vara med på julbordet liksom. Skönt att det går bra på jobbet Pull. Jag älskar dig! Vi ses snart! Weeeiiii! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback