vi kan vi

Gårkvällen startades upp hemma hos mig och Mattias, vi var tio stycken, drack alkohol och tävlade i singstar. Mi padre köpte dock fel vin, han köpte rött, vilket ledde till att jag blev ganska så berusad. Vid tolv-ett någon gång (tror jag?) lämnade dock jag, Joanna, Barris och Johanna vår lilla etta och begav oss mot city. Vi kände för att dansa till riktigt skön musik som förra helgen på GK, men icke, denna helg var vi för unga tydligen. Vi åkte mot stureplan och mot vår egen vilja egentligen så hamnade vi på Berzelii Bar. Men det blev lyckat! Skitbra musik, så vi var glada med våra drinkar och danser. Barris blir aldrig speciellt onykter, eller, hon är jävligt bra på att dricka vin men det är inte ofta man märker att hon gjort det. Men igår, ska ni veta... då jävlar. Skrattar så fort jag tänker på hur skön hon va. Nästan lite för skön, åt pinsam hållet! Kvällen avslutades på Max i en hav av fulla hungrig människor. Det tog sin lilla tid att få mat och under tiden försökte jag hålla bort folk som försökte tränga sig från sidan, noll respekt. Vakterna sket bara i det trots att dom stog precis där. När vi väl hade fått i oss maten på en bänk i Kungsan fick Joanna för sig att vi skulle bada i fontänen där... Jag är glad att vi inte gjorde det. Det var nära! Men det va så mycket skräp så det hade ju inte varit så trevligt. Lika taggade som när vi åkte in åkte vi hem, sjungandes och dansandes i taxin runt fyra snåret. En skön kväll helt enkelt!

Jag drar mig för det, men nu måste jag verkligen gå och handla toapapper. Annars kan det ju gå illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback