tummen upp för timo

Gårdagen blev en hyffsad sådan med besök hos mamma, fika med Joanna & Johanna och till middag lagade Joanna thaimat åt oss samt lite vin. Myspys. Gick och la mig ovanligt tidigt... halv tio, hör & häpna! Sov trots det rätt dåligt och det kändes sista timmarna på jobbet. Ikväll blir det lugnt tillsammans med M men imorgon ser jag fram emot vin med favvotjejerna. Vi satsar på fest denna helg då ekonomin för vissa är lite knivig. Men vi får se vart det bär. 

Har varit fast vid Timo Räisänen's Sweet Marie ett par månader nu. Men nu har jag två nya favoriter med honom. I wash my hands with soap befor I go och Spill your beans. Helsköna... Om man diggar den typen av musik!

Vad säger ni? Man kanske skulle besöka SATS imorgon första gången på flera månader?

What else?
Joanna: You go girl! Stick to the plan. Annars blir det smisk...

Kommentarer
Postat av: Joan

Jag lovar att hålla mig till planen, inte bara för att undvika smisk ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback