småsegt...

21.53 låg jag i sängen igår. Kan inte minnas när det har hänt på en fredag. Men så blev det i alla fall. Både jag & M va trötta efter dagen och han skulle upp och jobba imorse. Klockan är halv tre och jag vet inte riktigt vad jag har gjort sen jag gick upp vid halv tio tiden? TV & Data. Data & TV. Va ute en snabbis och mötte pappa som renoverar en lägenhet här några portar bort bara. Jag behöver väl inte ens säga vad jag fick... Söta lilla pappa. Jag säger då det, jag ska ta hand om dig när du blir gammal och gaggig.

Om ett par timmar ska jag börja göra ordning mig för att åka hem till Joanna för förkrök och middag med henne och Barris. Riktigt sugen. På middagen, drickan och sällskapet. Tyvärr är det en sån där seg dag där man går och väntar på att få göra ordning sig. Ni vet? Funderar på om jag ska försöka sova lite innan... Jag är inte trött men man kan ju ge det ett försök i soffan. Ja, som ni kanske redan förstått blev det ingen träning idag. Jag är för lat. Jag är alltid för lat när det kommer till träning. Vad krävs för att man ska bli en hurtbulle? En dag snart (ska vi säga innan årsskiftet) ska jag också bli en sån. En sån där hurtbulle som vill träna. Som längtar efter det.

Men nu... Nu ska jag ta ett glas läsk och lata mig. Vi kan säga att det är helt okej då jag faktiskt gick upp 8 våningar igår. Två trappor är en våning så det blir alltså 16 trappor. Ja, man kan väl se det som en början i alla fall. Eller nått. Haha. Ni hör ju hur hurtig jag är då jag anser att lite trappor är träning. Det tog ju inte alltför många minuter.

Annars;
Mattias: Förlåt för att jag är som jag är ibland. Men det finns anledningar.
Du vet att jag älskar dig.
Alla: Trevlig kväll!

 
Mina pinglor. 2 år har dock gjort en del både med er utsida och insida :D

Kommentarer
Postat av: alexandra

fin blogg!

Postat av: Joana

"2 år har dock gjort en del både med er utsida och insida :D" Haha vad menar du med det? :P

2007-09-22 @ 17:32:25
URL: http://joan.webblogg.se/
Postat av: Louise

Jag menar att man förändras med tiderna :D

2007-09-23 @ 14:55:07
Postat av: Johanna Str

"som ni kanske redan förstått blev det ingen träning idag. Jag är för lat. Jag är alltid för lat när det kommer till träning"
haha, gud vad jag känner igen mig! god
självinsikt iallafall :P hoppas det är bra med dig :)

2007-10-05 @ 14:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback