lördag = vin, singstar, ..?

Då har ännu en arbetsdag gått. Klirr klirr i kassan. Så himla skönt att dagarna går så fort på mitt jobb. Snipp snapp så var arbetsdagen slut. Kanon tycker jag.

Härnäst väntar soffan, en liten powernap för att sedan göra i ordning sig lite. Jag ska ju få finbesök. Joanna, Barris & kanske Johanna. Inte fy skam det inte. Vin, vin, vin.


Sist men definitivt inte minst:
MIN PAPPA ÄR BÄST! Utan att ha nämt ett jota så sa han idag "Nästa vecka tänkte jag att du skulle få shoppa höstkläder". Det här strax innan han åkte till Farsta för min skull och gick på systemet för ingen annan hade möjlighet. En riktig gullegris det där.

TREVLIG KVÄLL :)

Ps. Nu kan ingen klaga då jag skrivit hela tre dagar irad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback