ledig torsdag

Usch. Jag är så irriterad just nu. Men så är det ibland. Man får ta ett par djupa andetag eller något.

Den här dagen har det varit väldigt skönt att vara ledig. Sova till tio (lyx) och sen åkte jag och Joanna hem till Johannas nya lägenhet på Mariatorget. Riktigt mysig och fräsch måste jag säga. Efter det tog vi en lunch på fotöljen, lite girltalk and so on. Trevligt.

Hemma. Kröp ner i soffan under täcket och fick mat serverad i knät. Nu har älsklingen åkt iväg på fotboll och jag ska krypa under täcket igen och invänta Idol. Kan hända att det poppas en påse popcorn till detta. Imorgon står det jobb och inget speciellt på schemat. På lördag står det jobb och vin på schemat. På söndag står det mys på schemat. I alla fall på mitt. Hoppas det gör det på Mattias också.

Jag älskar dig!


image254

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback