lättspenderat

Så, nu är shoppingbehovet en aning stillat. Men inte helt. Måste köpa jeans och skor, sen. Men jag fick med mig lite saker hem. Närmare bestämt tio plagg och lite smink. Har vågat mig på att prova en ny foundation. Men jag litar på Tess och Joanna att Make up store's är bra. Svek Dior (Diorskin ICONE, den är mycket, mycket bra) denna gång, kände att jag inte har råd att lyxa till det så mycket just nu. Lunch blev det i Kungshallarna. Kyckling med vitlök och chasewnötsås. Mucho gott.

Va nyligen och handlade lite i mataffären. Älsklingen vill ha pannkakor, så det ska jag steka till honom. Han jobbar över så det är han värd när han kommer hem. En dag till ledigt. Så imorgon ska jag hem till mamma och rensa upp alla mina saker som finns kvar där. Men det är nog inte så mycket som kommer sparas, tyvärr. Kul att spara men finns det inte utrymme så finns det inte. Efter det får vi se vad dagen bjuder på. Jobbar bara en dag sen är jag ledig i helgen. Men om det behövs tänkte jag erbjuda mig att jobba lördag.

Nej nu ni ska jag röja upp lite i köket sen ska jag som sagt göra pannkakor. Första gången jag gör det helt själv faktiskt. Alltid M som sköter pannkaksstekningen. Wish me good luck.

Kommentarer
Postat av: syster

Duktiga Pull som steker pannkakor, hoppas att dom blev smaskens :) Kul att du fick shoppa loss lite Pullis. Lite halv dåligt att du inte käkade i griller :P

2007-09-19 @ 20:34:00
Postat av: camilla

10 plagg?! hur har man råd med det när man har en lägenhet att "försörja" också? herregud :D jag bor hemma och har ändå inte råd :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback