I am ?

Nu har jag suttit en stund och kollat på lite utbildningar...
Och det är helt sjukt, jag känner inget speciellt intresse för någon av de jag läst om. Har visserligen bara kollat runt och småläst lite fort men när fan ska jag komma på vad jag vill göra då? Börja plugga en vacker dag är ju tanken att jag ska göra i alla fall. Eftersom jag var dum och reducerade bort både Matte B & C som ingick i mitt gymnasieprogram så måste jag läsa det på komvux. Åtminstone B kursen. Jag saknar dessutom 50 p pga idrotten, så där ska jag nog läsa foto. Detta planerar jag göra i vår. Sen då? Jag har varit inne lite på att jag vill plugga något slags program där man blir projektledare eller något liknande. Men än så länge har jag inte hittat ngt sådant, får väl fortsätta titta vidare. Jag måste ju i alla fall bli lite mer positiv i det här hör jag. Lite tråkig ton från mig nu känner jag.

Smågrining, småtrött, småhuvudvärk och sjukt chokladsugen / L

image253


Kommentarer
Postat av: Joan

Haha lite tråkig ton! Ta en alvedon och en chokladbit och tänk på allt roligt vi ska göra nästa sommar istället ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback