hej blogg

Jag har tappat det här med bloggandet på sistone. Vet inte riktigt varför, har inte det där skrivstinget. Men jag skriver väl några rader annars kommer det förmodligen något klagomål snart.

Vet ingenting angående HM nu. Bossen var inte där i fredags och dom har inte hört av sig. Så vi får väl se vad som händer. Så länge har jag hemtjänsten. Jobbade där idag. Det tog emot som aldrig förr att gå upp. Ångest. Men väl där går dagarna ganska fort. Saknar dock min Tess där!

Helgen bjöd på en myskväll på fredagen med mannen min. Lördagen blev tack vare Joanna till att börja kvällen med riktigt god mat på Krejzys på Gröna Lund med Joanna, Barris och Malin. Vin och drinkar för att sedan skrika till Håkan och klubbland. Vi mötte upp Isabel, Malin och Erika en stund för mer alkoholförtäring. Efter det bar det av till Söder. Där klubbades det och dansades till riktigt skön musik, vad jag vill minnas. Kvällen avslutades i Huddinge hos Renger där jag ocg Mattias sov på en tunn madrass på golvet. Igår skulle vi haft storstädning. Tror ni det blev av?

Jag har lovat att plocka lite, diska, handla och laga mat tills Mattias kommer hem så nu är det bara sätta igång. Vet dock inte hur jag ska hinna det på en timme. Men istället för att fundera på det här kanske jag skulle sätta igång.

Lägger upp lite bilder på bilddagboken senare om jag har tid.


Kommentarer
Postat av: syster

Det var på tiden att du uppdaterade! :) Söta du som jobbar med tanterna så bra! Önskar att jag fick jobba med dig, hellre än skolan faktiskt. Segt just nu. Love!

2007-09-10 @ 19:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback