då tar vi SATURDAY NIGHT ist

Gårkvällen började trevligt hemma hos Johanna men när vi begav oss så blev det faktiskt en flopp. Kanske hade vi för mycket förväntningar på fredagen vi hade sett fram emot som gjorde att det inte skulle gå som vi ville. Barris blev putt, Joanna blev för full och kvällen avslutades relativt tidigt.

Men idag tar vi nya tag!
Ikväll sker det i Midsommarkransen till att börja med, hos syster Tessi. Mina vänner och hennes. En favorit i repis, ska bli trevligt. Trots att jag är lite seg så ska jag ge mig iväg om cirkus 50 minuter så nu måste jag rappa på.


Älskling, ser fram emot att vara bara du och jag med tid för bara varann snart... Imorgon kanske? Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: syster

Uppdatering tack :D

2007-10-02 @ 17:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback