STEP UP

Bloggtorka...Eller visst finns det saker att skriva om men jag har varken haft ork eller lust senaste dagarna. Det har jag inte nu heller man tänkte att jag kunde uppdatera med någon rad i alla fall. Dessutom har jag känt mig småsjuk ett par dagar nu. Det går helt upp och ned. Och det kan man säga att det gör med mycket... Men iaf, hade feber på dagen, på min enda lediga dag denna vecka(!) men nu känns det lugnt. Lite olika saker som spökar, som vanligt. Men ngt positivt kanske man kan dela med sig av och det är Step Up jag nyligen kollade på tillsammans med chirre och dirre. Den uppfyllde mina förväntningar, en film i min smak verkligen! Nu får karljäveln ta och komma hem så han kan uppfylla det han lovat.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback