LITTLE BIT BORED...

Inget jobb idag heller, rätt skönt men samtidigt rätt tråkigt. Det är ju tur att man har Joanna som man kan telefonhänga med. Syster ringde dock nyligen och sa att chefen hade pratat lite om att ge mig ett vikariat så vi kan ju hoppas på det bästa...

Sitter här och lyssnar på Lisa Ekdahl och funderar på hur jag ska fördriva närmaste timmarna. Bör organisera upp i klädkammaren nu som faktiskt är rensad men det känns ändå inte speciellt lockande. Däremot känns orden shopping och vin lockande. Men det får vänta till helgen. En partyoutfit, jeans och skor står högt upp på GE MIG DEN DÅ listan, haha...

Men ska jag utöka garderoben så måste ju faktiskt klädkammaren fixas först, så jag kanske skulle ta tag i det nu?

Kommentarer
Postat av: Joanna

Haha, "GE MIG DEN DÅ" - Saknar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback