HELGEN

Så var det måndag igen. 5 dagar kvar till helg, obehagligt! Men jag får passa på att mysa med Mattias som jag märkte att jag hade saknat igår när vi träffades. I helgen bjuds det ju på festligheter igen, mer födelsedagar. We like.

Lördagen började hemma hos Lenita med rimuppläsning, sång, presentutdelning, alkohol och dans. Vidare i massa olika taxibilar mot stan. Sen bjöd kvällen på bland annat tjaffs med någon idiot som vägrade säga förlåt för att han hade puttat på mig och alkoholpåverkad som man var gav man sig inte, och lilla taxen var även i farten. Joanna alltså. Inne på Oxid var det trångt men det blev drinkar och dans, näsblod och en tax som ramlade. Vi smet ut i Humlan för att kissa och där togs lite olika typer av höstkort som jag så gärna hade velat se och förmodligen garvat ihjäl mig men dessvärre glömde jag min kamera i taxin på väg hem! Jag vet inte riktigt vad jag höll på med. Jag höll i den, bad han som körde taxin att vänta för att jag skulle kolla så min mobil var med när jag skulle gå, la ifrån mig kameran för att kolla. Mobilen var där, stänger dörren och kommer på att jag aldrig tog kameran efter att jag hade kollat om mobilen var med. Pucko! Men kvittot var med oss och jag fick tag i honom. Han lovade att komma med den igår, men icke... Fick aldrig tag på honom. Jag skiter faktiskt i kameran, vill ha bilderna från i lördags dock. Och så känner jag mig lite blottad på ngt vis när jag vet att han kanske kollar mina typ 500 bilder... Jag hoppas jag får tillbaka den.

Söndagen var en riktig slappdag hemma hos Joanna. Frukost i sängen, massa repriser och fläskande. Vid sex kom Barris och hämtade oss. Åkte och hämtade Tindra som bott hos husse i helgen, hämtade mat från grekiska kolgrillsbaren och åkte tillbaka till Joanna för mat och TV. Mysigt. Vid halv nio åkte jag dock hem till min Mattias. Där fortsatte myset i ett par timmar med min älskade älskling...<3

Den har dagen har jag inte gjort så mycket nödvändigt. Slappat med fruskost, TV och korsord. Den kommer förmodligen forsätta likadant. Bara slappa hemma med karln som kommer om ett par timmar. Ska njuta dessa tre dagar nu, sen börjar heltiden på jobbet igen.

Nu ska jag ringa och jaga min kamera...

Kommentarer
Postat av: Taxen

Hahah "och en tax som ramlade" ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback