GRATTIS LENITA!

Gårdagen började med en tripp till solariet och fortsatte med en liten shoppingrunda i Farsta. Min karl begav sig mot Katrineholm och jag mot Joanna för en myskväll med tjejerna. Thaimat, Idol och presentfix. Natten var dock mindre mysig då jag inte kunde somna förrens sex pga olika anledningar, bland annat att Joanna snarkade och att Mattias ringde och hade blivit slagen och rånad av några idiotbabbar. Det var ju inte så avkopplande att höra. Nu sitter jag hos Joanna medans hon är och skirver högskoleprovet. Hon kommer hem om ett par timmar och då är det dags att göra ordning sig för kvällen. Den bjuder nämligen på födelsedagskalas för Lenita som fyller glasbanken. Just nu känner jag mig dock rätt seg, men det är väl bara koppla bort och tänka som på Rhodos, dö eller köra. Klart vi kör, vi kör alltid.

SKÅL!

Kommentarer
Postat av: Sofia B

Du hade inte så fula bilder du heller..
Allt bra med dig?
Kramar sofia

2007-10-28 @ 11:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback