BIRTHDAYS

Så, nu finns det inte så mycket mer att göra här hemma. Känns jättebra. Bara den satsans klädkammaren som ska rensas och en av sofforna som ska bort. Ser fram emot när vi ska börja göra om också, måla, bygga och greja. Det må vara litet här men lägenheten har potential! Vi har ätit hembakad pizza som inte blev riktigt lika god som vi hade hoppats, men helt okej. Nu kollar karln på fotbollen och jag klickar runt här. Funderar på att ta en dusch och gå och lägga mig och läsa lite. Ska jobba imorgon så ska väl ändå försöka somna i lagom tid. Efter jobbet ska jag och Tessires hem till mamma & Lasse och fira mammas födelsedag. Det bjuds på tacos och tårta, världens godaste tårta, det är Lasses tårta det. Bra grejer! Mycket födelsedagar nu. Mamma, Lenita, Johanna och jag själv fyller ju systemet om mindre än 1 månad. Efter det har vi älskling också. Om jag vill får jag & Mattias en weekendresa i present av pappsen min när jag fyller år, men har dock inte bestämt mig än. Någon som har ngt tips? Paris lockar lite... men vi får se hur det blir.

Nu ska jag gå och pussa lite på min pojke som sitter med sin marsiopanstång i soffan.


Kommentarer
Postat av: Simon Ehne

Jag skulle hellre ta ex. Milano framför Paris. Bättre för kort vistelse om man inte varit i staden innan. Även Barcelona går före.

2007-10-17 @ 23:16:27
Postat av: Sis

Han och hans marsipanstänger, haha!

2007-10-20 @ 11:48:22
Postat av: Balazs

Jag skulle framförallt ta Miami före Paris faktiskt eventuellt en weekendtripp till bangkok eller Tokyo.

2007-10-22 @ 23:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback