VIN

Det var planerat att jag och M skulle gå och se Saw 4 igår. Vi köpte biljetter men eftersom att det var så lång tid kvar så tänkte vi att en tupplur skulle vara skönt. Vi somnade och tror ni att vi kom iväg på den betalda bion? Nej, vi sket i den. Men det var det fan värt. Vi körde lite pizza och TV istället, inte så dumt det heller.

Jag vet inte riktigt än vad kvällen ska bjuda på. Jag vet att jag och Josefine ska dricka lite vin men vart, när eller så är oklart. Och jag vet att vi ska möta Johanna senare. Vart eller när är också oklart. Får ta det som det kommer. Idag tänkte jag prova Jacob Creeks rosévin. Det är en av de trevliga sakerna med att man får handla på systemet, att man kan kolla runt och testa nytt. I ett mess nyligen fick jag vet att Joanna & Barris skulle på fullmoon party på stranden i Thailand ikväll. Svin! Nåväl. Trevlig kväll på er. 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback