UPDATE DARLINGS

Det är trevligt att besökarna håller sig kvar trots att jag blivit jävligt kass på att uppdatera. När man ser det får man lite motivation till att skriva ett par rader.

Och vad har skett sen sist?
Inget speciellt om jag ska vara helt ärlig. Jag har jobbat och varit död när jag har kommit hem. Jag och M har somnat runt nio senaste dagarna, skönt, men jag har fan inte varit piggare på jobbet för det. I tisdags när jag var ledig hann jag med lite shopping iaf och igår efter jobbet köpte jag och M lite saker hem. När det har blivit målat här kommer jag nog gilla den lilla hålan rätt mycket ändå! Pappa har erbjudit sig att hitta en schysst tvåa till oss, han och hans kontakter. För att sedan hyra ut denna! Men vi vill vänta lite... Men går vårt förhållande som det ska så är det något jag verkligen vill göra om ett tag. En tvåa som inte ligger på nedre botten och som har en balkong, vore great.

Idag har jag handlat på glasbanken för första gången. Men... det kändes inte så märkvärdigt alls. Jag var lite nervös innan men jag har varit inne där så mycket med Mattias, skillnaden var bara att det var jag som betalde och visade leg. Och så fick jag en gratulation såhär 5 dagar senare. Ikväll blir det till att börja med laxmiddag hemma hos Joanna med mina guldklimpar som lämnar mig för Thailand en månad på tisdag. Därav ska vi vara hemma hos henne några ikväll och ha lite avskedspartaj. En månad är väl inte överdrivet lång tid men för mig kommer det kännas som en evighet... Så vi kan ju hoppas att sista festkvällen med dom innan dom drar blir lyckad! Plinga Joanna och kom förbi vettja ;D

Man kan ju undra om det blir en sån här kväll?
Förmodligen, jag brukar vara rätt bra på att bjuda på mig själv...


 
Ps Äntligen har vi fått Rhodos-låten!
Där kan man snacka minnen så man får rysningar, lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback