sweet 20

Så har nästan 2 veckor flugit förbi utan att jag delat med mig av något smaskigt. Jag orkar inte dra allt från senaste tiden heller men det viktigaste ska ju sjävklart nämnas, min 20årsdag. Den inträffade igår och väl egentligen inte speciell alls. Det känns inte ett skit att fylla år längre, lite tråkigt. Jobbade till kvart över fyra som vanligt men kvällen försökte jag och Mattias göra lite speciell iaf. Vi badade med badbomber, ljus och rosébubbel. Så mysigt så. Det riktiga firandet hade jag i lördags med tjejerna. Middag, presenter, ballonger, alkohol, singstar, GK och efterfest till sju på mogonkvisten. Riktigt skön kväll måste jag säga. Dock inte lika skönt att gå upp vid tolv för att åka hem till pappa och fira med familj och släkt. Men det gick bra, smörgåstårtan gjorde en till människa igen. Fått en del fina saker men mest pengar som jag ville ha... Av älsklingen fick jag en bongo upplevelse. Man får välja på massa olika saker, men den ska vi utnyttja ihop mot våren istället och göra ngt av dom mysiga alternativen. Och inte heller var jag på glasbaken igår... Det kändes så töntigt på ngt sätt att gå dit själv, en måndag, bara för att. Så jag sket i det och handlar til helgen istället. Helgen, sista helgen med mina två bästa vänner på en månad... Det svider faktiskt. En annan sak som jag kan dela med mig av är att vi har börjat göra om i lägenheten nu. En klack eller vad fan dom nu kallar det, i taket längs väggarna är gjord av min söta pappa. Där ska det upp spotlights runt hela rummet sen. Och målningen sker snart också. Sen är det bara inreda, ska bli riktigt skönt och kul.

Jag glömde min kamera hemma i lördags så inga födelsedagsfirandebilder har jag, men det kanske kommer några sen från Joans kamera. Så nu får ni nöja er med bild på det fina myset Mattias ordnade igår <3

image305 image306


Kommentarer
Postat av: Joanna

Dags att uppdatera kan jag känna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback