ONSDAG

Nu har jag jobbat tre dagar och känner mig fan död, såhär på kvällskvisten i alla fall. Imorgon är jag ledig och på fredag ska jag på matlagninskurs hela dagen. Sen är det jobb fredag till måndag. Fyra dagar och dessutom helg. Har inte jobbat en hel helg sen jag började på jobbet, jag hoppar gärna över dom. Men nu är det så, lite extra pengar är ju aldrig fel.

Skulle kolla efter ett par billig skor att jobba i igår, självklart kom jag hem med ett par skor som egentligen inte är gjorde för att jobba i när det är kallt plus en jättefin jacka enligt min smak, inte Mattias, en klänning och ett par tjocka ribbade strumpisar. Dom gick det dock hål i nyss när jag skulle dra upp dom, ska man orka reklamera? Går det ens när det blir ett hål i dom sådär? Dom kostade trots allt 100 spänn.

Mattias jobbar över så jag har passat på att äta lax när han inte är hemma, den kräsna jäveln. Med sås, räkor och potatis. Riktigt gott! Nu är magen mätt och jag tänker lägga mig på soffan och lösa korsord och njuta över att jag inte har något jag måste göra imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad jobbar du med? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback