ditt & datt

Nu har svinen lämnat Sverige och lämnat mig kvar, i kalla gråa Sverige. I en hel månad. Jag hoppas det går fort. Och jag hoppas dom har solat för mycket så att deras brunfärg har flagnat bort när dom kommer hem. Nej då, jag är inte avundsjuk på att dom glassar i Thailand, inte alls.

Men men helt ensam är jag ju inte. Igår blev det söder och Mest med Jossan plus ett par damer. Lite öl, lite vin, lite fotboll, lite förhållandesnack. Men det blev en tidig kväll, vilket var tanken också. I helgen vaknas det tydligen utgång, det blir visserligen inte en spårad kväll på GK som alla helger senaste tiden, men andra söderställen med Josefine kan väl egentligen inte heller gå fel.

Jobbar bara tre dagar denna vecka och en av dagarna jag är ledig är idag. Sov ända till tolv, men jag har inte dåligt samvete. Är man ledig så är man. Förutom att sova har jag tagit mig an diskberget och nyss varit och solat.
När jag efter står i endast trosor öppnas dörren... Jag märkte när jag låste innan att låset var lite skevt men trodde det skulle hållas låst, men icke. Det var en tjej iaf så det var väl inte hela världen, men lite små pinsamt var det allt. Det är bland annat sånt man kan få för sig när man solar, att dörren ska öppnas när man är där naken. Och nu vet jag hur det känns.

Jag vill ha ny musik! Tips på ngt bra album ngn?

Kommentarer
Postat av: johanna

jaha så jag fick inte vara med om utgångarna på söder va?

2007-11-22 @ 19:51:01
Postat av: Louise

Hoppsan! Jo det är klart :)

2007-11-22 @ 20:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback