AJ MIN MAGE

Jag är ju som tidigare sagt ledig idag, vilket är skönt. Något som är mindre skönt är smärtorna i min mage. Dom kom jätteplötsligt igårkväll och är kvar än. På mage kunde jag somna, då kändes det nästan inget. Nu när jag sitter känns det inte heller speciellt mycket. Men när jag ställer mig upp och går smärtar det. Jag förstår inte vad det är, jag känner inte igen den här typen av smärta i magen. Det är på högersidan och ganska högt upp. Läste ifall det kan vara symptom på blindtarmen men det verkar som att det brukar göra ont längre ner mot naveln då? Men högersidan brukar man ha ont på tydligen. Jag som hade tänkt åka en sväng till stan eller Farsta idag, nej det verkar som att jag får ligga på mage eller sitta här hela dagen, om det ska fortsätta såhär :(

image312











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback