Zelmani

Gårdagen var rastlös efter det att jag hade promenerat hem från Farsta. Så jag begav mig mot Media Markt och hälsade på tjejerna där. Tyvärr var varken Therese, Karin eller Sandra där men lilla Kim och Carlotta (i all hast) fick man krama på i alla fall! Efter det skulle jag till stan en stund men på vägen fick jag ett samtal och efter det tillbringade jag många många timmar i väntan på sånt där stort läskigt hus med massa korridorer och hissar. När jag kom hem vid nio och var på väg för att handla mat sa älsklingen med lite panik i rösten "Men nej, jag lagar mat åt oss". Trots att han inte hade någon aning om när jag skulle komma hem hade han förberett ungspannkaka så det var i princip serverat sen när jag kom hem. Bästa pojken i världen <3 Lite film och tröst i min karls armar sen somnade jag. I dag mår man ju upp och ner men jag har fått bekräftat nu att det ska bli dramatiska förändringar och egentligen vill jag inte hoppas för jag har gjort det så många gånger, men... jag hoppas. Nu sitter jag och lyssnar på Sophie Zelmanis senaste album, riktigt mysigt måste jag säga. Om ett tag ska jag åka till stan och handla de sakerna jag inte fick tid för igår och sen möta Mattias. Ikväll ska jag förmodligen följa med på hans fotboll, han ville det. Vill han det så vill jag också det. Ska försöka klämma in en powerwalk någonstans under dagen och kvällen också. Har i alla fall ätit relativt nyttigt under veckan och gott upp tidigare på mornarna så det känns skönt, någon slags start till ett sundare liv.

Fredag i morgon redan, sjukt vad veckorna går fort?

 yesterdays.. (jag vet jag är riktigt dålig på att fota mig själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback