yttligare en fredag

Gårdagen bjöd på yttligare en runda i stan, och svårt var det att hålla i pengarna. Men jag skötte mig ganska bra i alla fall. Blev en topp, ett par skor, leggins, brun utan sol och Listerine! På kvällen var jag med på M's fotbollsmatch, dom förlorade tyvärr igen. Det där Korpen laget är väl inte det bästa men det var kul att se på. I dag är det helt plötsligt fredag och planer för dagen finns det inte så många. Ska pallra mig ut och gå snart, när albumet jag håller på att ladda ner är klart så man får lite mer/ny musik i ipoden. Sen borde jag diska som vanligt, får se om jag orkar. Ikväll ska babe ut med sitt jobb och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Borde spara pengar egentligen men jag är partysugen så just nu lutar det åt det, finns alltid massa som partar. Jag är alldeles fantasilös i mitt skrivande så det här blir bara tråkigt. Ni kan kolla på http://ells.bilddagboken.se på bilder från igår istället. För övrigt har jag min prins varit tillsammans i ett halvår imorgon.

Det får bli allt för nu.
Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback