tveksamt jobb samt en mysig castello

image95

Ibland känner jag för att slänga in en bild på min outfit. Så ibland gör jag det. Men dom flesta dagarna orkar jag inte. Sen känner jag nog inte att alla behöver se exakt vad jag har på mig exakt varje dag. Men det är kul att se på andras bloggar varje dag ;D

Var som tidigare sagt på intervju idag. Det gick bra. Tog inte så lång tid, var dom vanliga frågorna osv. Jobbet i sig verkade väl inte vara det bästa. Garantilönen var inte så köttig så ska man ha en bra lön gäller det ju verkligen att sälja. Men "det är alltid något att börja med". Måste övertala mig själv att om jag får jobbet så kan jag i alla fall prova dom två första veckorna på provanställningstiden. Men vet ju inte hur det är förrens man försöker! Jag kanske skulle trivas. Men jag har dock svårt att tro att jag skulle stortrivas genom att sälja på telefon. Och att gå från en garantilön på 15 tusen till 5- njae! Måste verkligen, verkligen, verkligen tänka igenom det om jag får det. Det var i alla fall positivt att man får semster i sommar trots att man börjar i mitten på juni.

Efter besöket hos NewPhone begav jag mig mot Huddinge och Castello för att möta Joanna. Blev en fårostfoccia med vitlöksdressing. Riktigt gott- dock inte nyttigt. Men det händer att man ignorerar det. Det händer kanske lite för ofta. Efter ett tag kom även Malin och så satt vi där och surra någon timme. Hon tar studenten på fredag och bjöd mig till hennes mottagning. Låter lockande så det blir förmodligen så.

Mattias har försvunnit och kommer hem vid halv nio snåret. Tycker det är lite småjobbigt att det blir så sena middagar men samtidigt är det tråkigt att laga mat själv och framförallt äta den själv. Så jag väntar nog på honom. Imorgon är det redan torsdag också. Veckorna går sjukt fort trots att jag är lagom syssellös. Både bra och dåligt...

Huvudet bankar lite lätt så nu ska jag gå från datorn innan det övergår till sprängande huvudvärk, den brukar tycka om att bo i mitt huvud.

http://youtube.com/watch?v=2h6K2Gm4Sfg
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback