tors, fre & lördag.

I torsdags efter några om och men så blev det studentskiva för mig, Joanna & Barris. Det var Malins skiva och jag måste säga att den var lyckad! Tur att man inte längtade tillbaka så mycket... Minns verkligen känslan man själv hade. Man mår sjukt bra som student. Nåväl. Träffade lite pojkar från gamla kalssen också och då blev det skumpa som vanligt. Efter det och drinkar var man lagom rund under fötterna så då gick vi mot centralen där min sötaste pojke skulle hämta mig. Gick upp mitt i natten trots att han ska upp tidigt och jobba. He's the man. Vad vi flickor sysslade med under tiden från krogen till centralen vill jag knappt minnas, haha. I går var en väldigt seg dag. Gick upp från sängen vid tre!? Sen blev det entrecote och potatisgratäng på kvällskvisten, chips och film med älskling. Ikväll väntas Joannas 20-årsfirande. Lite sent men som man brukar säga, bättre sent än aldrig! Det bjuds på fördrink hemme hos hennes sedan bjuds det på mat på Helens krog på Kungsholmen. Efter det bär det av till krogen, skulle tippa på att det blir White Room eller Laroy to night. Ikväll ska det festas som vi gjorde förr. Ikväll ska slinkorna ut och jag hoppas på en sådär skön kväll som jag vet att vi kan ha!

Btw fick jag nyligen ett sms av min pappa där han skrev att jag sponsras av honom i sommar så att jag kan göra något kul med mina vänner och med Mattias. Han är för söt min pappa, världens bästa!

Love L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback