Sleepless.

Min ängel sover. Jag försökte men med tanke på att jag gick upp vid ett(!) idag så slocknade jag inte lika lätt. Hoppas inte knapprandet väcker honom, han ska upp tidigt och jobba så han kan försörja oss. Som arbetslös vet jag inte vad som väntar i morgon, ska försöka ta mig till gymmet och fettförbränna lite. Något mer vettigt än det jag gjort idag borde man göra i alla fall. Idag har jag verkligen inte gjort mycket. Datorn, TV, lagat mat och slappat. Spanat lite på polisdramat precis utanför, pundarna som bor i husvagnar på parkeringen nedanför oss hade yxslagsmål. Smått obehagligt. http://www.city.se/Nyheter/1.669568 Har varit rätt skönt att inte göra något idag men i morgon får det bli andra bullar. Trixat lite med bilder i ett fotoprogram har jag gjort också. En av bilderna till åskådning här nedanför. Nu ska jag krypa ner intill Mattias igen och försöka sova. Drömma mig bort från den tråkiga vardagen.

Love L.

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback