shoppa bör man annars dör man

image83 
Min outfit i dag blev svarta strumpbyxor, svart klänning, leopardballerina och den gröna jackan som ni ser på bilden. Jag köpte den för flera år sen på JC och använde den bara enstaka gånger. Nu har den kommit till användning igen. Jag diggar den! Gör ni?

Var som sagt i stan och hittade en del grejer. Mest kom det hem saker från HM & Gina Tricot. Där hittar man alltid saker. Klänningarna/linnena på bild två blev jag kär i. Passar till massa outfits och kommer vara sköna när värmen kommer fram. Den vita t-shirten kom även hem i färgen grå. Dom beige byxorna var snygga på- tajta stuprör som inte går ner hela vägen till foten! Jag har ju vetat det innan men efter idag... fan va lätt det är att göra av med pengar. Jag hittade massa annat men någon gräns måste man ju ha. Ska köpa lite smågrejer till bara sen får det vara för ett tag. Har egentligen hur mycket kläder som helst men tjejer vet ju hur det är, man tröttnar lätt på mycket. Klädkammaren är ren kaos och så kommer man hem med ännu mer. Men vaddå, kläder/shopping är stor del av livet :)
          
         
             

Snart kommer Lenita förbi och ska hämta lite grejer som hon har glömt här. Efter det ska jag planera och handla middag och senare blir det förhoppningsvis en powerwalk. Ska man våga ta på sig bikinin i sommar så behövs det. En sallad med vitlöksdressing skulle vara gott till middag... Det röstar jag på! Får se vad min älskling säger om det när han kommer hem.

Later!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jackan var snygg!
vart har du köpt byxorna ? :)

2007-05-23 @ 08:32:24
Postat av: Louise

Byxorna kommer från Gina Tricot dom med, 249:-
finns i olika färger :)

Postat av: Josefin

Vart har du köpt skorna? är dom från Esprit? vilken affär och vad kostade dom? Jättefina! allt va fint. !

2007-05-23 @ 19:42:07
Postat av: Louise

Ja det är Esprit, från Wedins 299:-
Tack tack :)

2007-05-24 @ 10:23:26
URL: http://lolls.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback