old days

Så sitter man här igen och har gått upp mitt på dagen. Jag har blivit extremt trött på morgonen, det måste ha med att göra att jag sover för mycket. Men ångesten är inte så stor med tanke på att vädret inte är det bästa. Var kallad till en två timmars föreläsning idag på arbetsförmedlingen. Man har skyldighet att gå på dessa möten annars kan ens ersättning dras in. Oj, va tråkigt då. Jag får ingen ersättning så varför ska jag sitta där och somna. Jag vet vad dom surrar om och det är inte saker jag inte redan vet. Så jag anmälde att jag inte kommer helt enkelt. Just nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta mig till Huddinge C sen för en fika med Joanna. Padre måste dock fylla på kontot först. Så jäkla jobbigt att behöva vända sig till honom om pengar när man snart är 20 år och inte bor hemma. Tur att jag har en snäll far.

På tal om Joanna och 20 år så var det ju henne vi firade i lördags. Gamla tjejerna och Malin samlades hemma hos henne på en väldigt god jordgubbsfördrink och tilltugg. Där var vi dock inte så länge innan vi satte oss i taxi in Kungsholmen och Helenes Krog. Där bjöds det på väldigt god mat enligt mitt tycke och gott vin & goda drinkar! Det var riktigt trevligt att sitta allihopa som förr och dricka, snacka och umgås. Efter det blev det Laroy som i början var rätt segt men som sen slutade i timmars dansande. Kändes verkligen som gamla tider. Dansandes på Laroy med en drink i handen. Såhär efteråt har jag fått höra hur skön & full jag va(?) Jag som tyckte att jag kom ihåg allt från kvällen fick höra det ena och det tredje. Well, ska man ha kul så ska man! Väl hemma vid halv fyra så hade Mattias en liten efterfest med Singstar så jag tror jag slockande vid halv åtta på morgonen. Men tack tjejer för en skön kväll. Måste göras oftare. Mycket oftare.

Söndagen blev en enda lång mysdag/kväll med min älskling. Pricken över i:et på en helg <3

neyo - angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback