Ny dag, ny vecka

Ny vecka. Nya möjligheter. Hoppas motivationen om ett mer hälsosamt liv håller i sig. Jag började i alla fall med att inte sova för länge. Nu ska det bli en nyttig frukost och lite senare blir det gymmet. Ska prova SATS i älvsjö idag tänkte jag. Har bara tränat i Kungens Kurva förut men jag har guldkortet, då får man träna på alla gym och älvsjö är mycket närmre. Utöver det blir det väl jobbsökande och nu är det verkligen tid för lite städning..

Filmkvällen igår var trevlig. Det blev high school musical. En film mer för yngre åldrar kanske men jag diggade den. Tycker om musikalfilmer. Ett gulligt klipp från filmen;
http://youtube.com/watch?v=pqJkc2xidGw&mode=related&search= Dansfilmer också för den delen. Dirty Dancing gick igår på dagen, sett den hur många gånger som helst. Lovely!

Dags att få i sig lite föda.

 Även jag känner sådär faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback