mwah, sliten igen

Känner att det har blivit mycket festande på senaste tiden. Men vaddå, man ska väl passa på så länge man är ung antar jag! I går blev det middag med skaldjurspasta hemma hos mamma & Lasse, även syster va där. Det var jätte trevligt om man bortser från otrevligheterna.. eh.. ja. Satt och drack rödvin och pratade en hel del. Vid nio kom Eric & Joanna och hämtade mig sedan lämnades jag och Joanna av hemma hos mig där vi tävlade med nya singstar skivan! Vid tolv åkte vi till Melles och mötte Jossan & Barris, även Lenita såg man till ibland. Men igår blev det mer en soft-sitta-vid-bordet-och.prata-kväll. Det var skönt. Tycker verkligen att det är skönt att vi har börja umgås igen. Värdefullt! Vid stängning hämtade snälla Eric oss och så blev det en donk och skjuss hem. Väl hemma hade M kommit hem efter ha varit ute med firman. Senaste dagarna har han haft något obekvämt i ögat och inatt hade det utvecklats så att säga. Ögat va inte sig likt och jag tyckte så synd om honom som hade så ont. Då fick vi pyssla med saker där han kunde tänka på annat! I morse åkte vi till ögonakuten men han vägarde 3-5 timmars väntetid pga att han hade massa fotboll idag (som vanligt) så det fick bli en piratlapp över ögat. Haha, sötnos. Hade velat se honom springa omkring och spela fotboll med den på. Vi ska tillbaka dit i morgon bitti igen och hoppas på lite mindre folk. Är det en plåtflisa (som det förmodligen är) så är det nog inte så jäkla bra att ha den där för länge.

Nu sitter jag här, smått sliten och längtar tills Mattias kommer hem. Längtar, längtar, längtar! Då ska vi äta och mysa. Ska få honom att kolla på schlagern ikväll :) Dock 2-3 timmar kvar tills han kommer. Blä.

Nu: Soffan känns lagom lockande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback