magont & akutöga

Det hände något med min mage i går kväll, nu har det blivit bättre men fortfarande inte bra. Illamående hela kvällen och en känsla att vilja spy hela tiden. Av den anledningen så blev den planerade eurovisionkvällen som jag och Mattias skulle ha med Joanna och Eric inställd. Men eurovision blev det allt. Men bara jag och Mattias själva hemma, var bäst så med tanke på att det ibland gjorde så ont att jag inte kunde hålla tårarna tillbaka. På tal om eurovision så var det väldigt dåligt i år, fattar inte ens varför vi höll oss vakna enda till slutet. I morse vid 7 ringde klockan för att åka till ögonakuten igen med älsklingen. Vi va där vid åtta och kom därifrån vid elva! Akut? Ah tjena. Men, men det var som han trodde en plåtbit som hade fastnat och dom var tvugna att "skrapa" bort den. Hade den suttit längre in hade det blivit operation så det tackar vi för att den inte gjorde. Tro det eller ej men från det att vi kom hem vid tolv tills för en stund sen har vi sovit, min pirat ligger till och med fortfarande kvar i sängen. Men vaddå, man blir ju trött av sjukdomar. Får skylla på det. Ska dra upp honom snart för att åka och handla middag och hyra film sen står en till kväll på soffan på schemat. Inget mig emot, älskar att bara ta det lugnt och mysa med Mattias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback