low life?

Fy för mig som som har så lite för mig att jag fyller i den här listan..

Men har man tråkigt så har man, inte sant? Oh well, läs den om ni vill veta lite skitsaker ni inte vet om mig :)


FÖRSTA. . .
Riktiga jobb:

Skogås Videobutik
CD-skiva:
Måste varit Backstreet Boys
Piercing/tatuering:
"Louise" i tunn skrivstil typ på sidan vid troskanten
Riktiga kärlek:
Beror väl på hur man ser på "riktig". Men det blir nog Johan.
Fiende:
Beatrice på mellanstadiet tror jag

SENASTE. . .
Biltur:

Igår med Mattias hem till min papps
Kyss:
För cirkus en timme sen
Lånebok:
Kanske en feministbok, gjorde ett arbete på gymnasiet
Film sedd:
Rat Race
Dryck förtärd:
Fun light apelsin
Mat äten:
Tacos
Telefonsamtal:
Lenita som var i Skåne
Skiva spelad:
Jag vet inte
Irritation:
När jag spelade dåligt i fifa


JAG. . .

Vill ha:
Förlåt mig men, pengar
Borde:
Diska
Önskar:
Att sommaren blir great
Hatar:
Att jag har så tråkigt just nu att jag fyller i den här listan
Är rädd för:
Döden sorligt nog
Hör:
Just nu Xbox:et surra
Undrar:
Vad man ska göra ikväll, fredag trots allt
Ångrar:
Att jag inte tog en powerwalk i morse
Älskar:
Mitt allt Mattias Jonasson
Sjunger:
Grymt på singstar
Gråter:
För ofta
Har en dagbok:
Denna och en privat som jag dock inte skrivit i på länge
Gillar att laga mat:
Ja när jag är på det humöret är det jättekul
Har en hemlighet jag inte delat med någon:
Tror faktiskt inte det


FÖREDRAR. . .

Gos eller hångel:

Meh? Båda.
Te eller kaffe:

Te, försökt kaffe men blä
Mörkt eller ljust öl:
Ljust
Rött eller vitt vin:
Båda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback