Louise the housewife

Har fått massa gjort hemma idag. Förvånad över mig själv måste jag säga! Diskat, tvättat två maskiner, hängt tvätt, dammsugit, plockat undan allt som var på fel plats och det var en del, tagit mig itu alla kläder och klädkammaren (va fullständig kaos), bakat scones och så har älsklingen installerat Viasat med 45 kanaler som kom idag och fixat stoppet som har varit i handfatet och badkaret senaste dagarna. Jag känner mig som en riktig hemmafru med min hantverkarman! Och baka på allt, herregud när blev det likt mig? Eller jo, den sidan kommer fram då och då. Men inte ofta vill jag lova. Nu kan jag tvätta håret utan att det blir översväming och det är precis vad jag ska göra nu. Ta mig en långdusch sen krypa ner med älskling <3

                                                 image39  image40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback