lördagen..

Gårdagen blev väl inte riktigt som tänkt men ändå skön. Huvudvärken höll i sig lite lätt ett bra tag men jag försökte ignorera den och laga mat i stället. Jag lagade kyckling med uncle bens currysåsblandning och ris, det blev gott vill jag säga. Vi öppnade öl i tron om att vi skulle få besök men det var ingen som var speciellt taggade, inte vi heller faktiskt. Så vi blev hämtade och hamnade i Huddinge och spelade basket och nigge i stället. Men det var helt okej, hade kunnat vara lite varmare så hade det liksom blivit en kväll utomhus med öl och boll, vilket är nice på sommaren. Vi va hemma igen runt halv tolv då blev det lite tv men ganska snabbt i sängen för mys och sömn. Den här helgen har alltså trots att den varit så lång bara varit lugn. Var länge sen en helg inte innehöll fest och fylla för mig och M. Så det känns bra. Ska man börja bli lite nyttig så ska man dra ner på sånt också!

Sitter här själv och ska snart gå och handla lite. Jucie bland annat. Älska jucie. Sen borde jag diska och plocka undan men jag minns knappt när Mattias gjorde det sist så jag tänkte kanske ge det till honom idag.. Måste ju vara lite rättvist. Han är på fotbollsmatch och kommer hem om någon timme så nu ska jag gå och handla och lägga mig på soffan och längta tills han kommer. Min sötnöt!

Jag och Lenita för ungefär
ett år sen. Jesus vad tiden rinner iväg fort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback