JOBB EFTERLYSES!

Min mage skrämmer mig lite. Vette tusan vad den har fått för sig. Krampar och krampar. Jag hoppas det går över så att jag kan träna senare i dag. Är verkligen sugen för en gångs skull. I stället får jag väl söka lite jobb. Det är tråkigt att söka jobb. Speciellt när man har gjort det i två månader utan resultat. Några jobb har visserligen dykt upp men jobb som inte har några avtal tackar jag nej till. Jag har sagt det förut men nu menar jag verkligen att jag börjar få riktig ångest. Sommaren närmar sig dessutom mer och mer och ju senare jag får ett jobb ju svårare lär det vara att få vara ledig något. Nu börjar ju tankarna att man kanske skulle hitta sig ngt skitjobb bara fram till slutet av juli då jag vill vara ledig i några veckor. Men, jag vet inte. Jag vet inte mycket just nu. Känner bara att jag står och stampar på exakt samma ställe hela tiden. Försöker ta mig frammåt och det är inte något som håller i mig, det är som en vägg framför, jag har ju inga val. Man kan väl inte göra så mycket mer än att söka. Om någon läser detta som har någon kontakt angående jobb får ni mer än gärna höra av er till mig. Börjar känna mig riktigt desperat. Tiden på dagarna bara går och som sagt blir jag inte mer motiverad av att det inte händer något. Snart hamnar väl motivationen i botten totalt och så sitter man här och bara stirrar in i väggen och blir helt likgiltig. Börjar känna att det är nära nu. Syssellös, ingen inkomst utöver pappas sponsring som visserligen gör att jag klarar mig men hur kul är det att leva på någon annan? Det här funkar inte mycket längre.

 
En bild på mig när jag va sjuk och ynklig.
Det är ungefär så jag känner mig just nu.

För övrigt så fungerar min usbsladd igen och därav bilder igen på bilddagboken.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad jobbit att söka jobb utan resultat:( Hoppas det ordnar sig!

Postat av: a

sök på lild! mkt sommarjobb

2007-05-16 @ 13:26:43
Postat av: Louise

Jo jag vet, men jag vill inte ha sommarjobb:/

2007-05-17 @ 00:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback