hurtmaja

Promenaden slutade på cirka två timmar. Vädret ville väl inte helt vara med oss men det var helt okej. Det var skönt och mysigt att gå runt i villaområden och runt sjön med lilla Tindra. Precis när vi kom in igen började det spöregna. Det var tur det..

  

Fick med mig massa bilder hem från Joanna. Finns på
http://ells.bilddagboken.se. Blir nästan ledsen när jag kollar på alla bilder, så mycket minnen. Dom ska jag bära med mig hela livet, det lovar jag! Nu sitter jag och har lite små ångest över disken som jag vet att jag måste ta hand om snart. Det blev inget gjort igår så nu kan det inte skjutas upp mer. Jag har ändå inget för mig, min karl är som vanligt på vardagar iväg på fotbollstjaffs och gym så jag får inte sällskap förrens halv nio ikväll :( Ska försöka städa och diska lite under tiden som sagt, ta en liten powerwalk, ett bad och sen laga mat.

I morgon eller på onsdag ska jag shoppa. SHOPPA!
Det ska bli trevligt. Måste stilla mitt behov. Fick även veta idag vad det skulle kosta att göra mitt hår blont och det var inte så farligt som jag hade tänkt mig. Men nu gäller det att prioritera...
Pengar växer ju tyvärr inte på träd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback