hej jag heter Louise och jag kan inte sova

I vanlig ordning har jag svårt att somna. Gullet sover redan men här sitter man och tråkar. What to say? Jag pallrade mig faktiskt till gymmet i dag efter att jag hade gått en powerwalk - det är pluspoäng det! Måste verkligen försöka komma igång igen. Det där gymkortet var inte det billigaste men ärligt talat så är det ju skönare med en rask promenad och musik i öronen än att stå på gymmet. Well well kan man göra båda så är ju det bra å andra sidan.

Nixpix, ska nog ta mig ett glas fun light och sen en såndär onyttig ciggiluring sen försöka sova igen. Det är ju en dag i morgon också... Jag och Mattias ska börja dagen med en fika hos mi padre. Det ska bli trevligt.

Älskar att krypa ner hos dig, min vackraste <3

image50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback