brunett till blondin?

Kom nyligen hem från pappa & Janet. Jag och babe va där på en fika och lite surr. Det var trevligt. Dom är så himla omtänksamma, gullpluttar. Fick bland annat från ingenstans en yoghurt till min krånglande mage. Får se om det blir någon skillnad, kan ju alltid hoppas. Uppskattar verkligen att träffa dom när jag väl gör det för det blir inte alltför ofta. Fikan varade dock inte så länge, M skulle iväg på match. Nu ska jag ta det lilla lugna sen hänga lite tvätt, diska och sen blir det en powerwalk. Om benen pallar, har träningsvärk i både ben och mage idag. Det bevisar att det tog igår vilket är najs. Senare blir det förmodligen tacos och vad som sker ikväll återstår att se. Blir nog inge märkvärdigt.. känner bara för att mysa.

Mitt nästa hårprojekt bara snurrar runt i huvudet hela tiden. Tror faktiskt att jag har bestämt mig nu..
Jag ska prova bli blond. Var fleeera år sen jag var det. Haken är att det kommer slita på mitt redan slitna hår.. Så är det värt det? Jag tror faktiskt det. Är trött på mitt näst intill svarta hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback