Bakfylla, sommar och halvår

Det är inte nådigt hur det dunkar i mitt huvud, munnen är torr som öken trots att jag har dränkt den med både saft och vatten. Det snurrar nästan när jag går. Men va fan! Det är smällar man får ta. Gårkvällen började hos Josefine där även Barris va. Det skvallrades och sen satte vi oss ute på altanen och fortsatte, riktigt mysigt. Speciellt när Josefines söta mamma kommer och fixar och trixar med filtar och ljus. Vid elva sprang vi iväg mot bussen och tåget mot Söderhof. Där inne va det väl sådär, jag fick inte riktigt ner vinet heller, konstigt nog. Efter mycket om och men efter dom hade stängt så lämnade jag och Jossan alla (vi hade blivit några nu) och gick mot Bacchi i rask takt för vi inte orkade stå där längre. Men dom kom efter sen. Där inne var det varmt. Men det dansades och dracks favvoriten white russian. Vid halv tre tog jag mig samma och gick mot tunnelbanan och centralen och mötte Mattias, åkte hem och däckade. I morse skulle han upp på fotbollscup vid åtta men sen vaknade han med panik vid halv tolv och skyllde på att jag inte hade väckt honom. Belive me, jag försökte men det är inte så lätt att väcka en i princip död människa! Nu har han i alla fall åkt iväg och jag väntar på att klockan ska bli lite mer så man kan bege sig utåt. Jag och syster min ska till Farsta en sväng, bolaget och sen handla lite smått och gott. Gå hem till mamma och Lasse i Hökarängen och sätta oss ute och bara mysa i solen. Sen blir det middag där också. Ikväll vet jag inte ritkgit vad som händer men något blir det. Ska vara med pojken på våran halvårsdag i alla fall.

Det ser ut att vara sjukt skönt ute. Dock lite blåsigt men det ska ju vara varmt så. Tack var Loréals brun utan sol har jag bruna ben också så det blir vita shorts idag. Sommrigt och skönt!

Som sagt, min och Mattias halvårsdag.
Det senaste halvåret har innehållt allt möjligt och förhållandet hade en liten svacka med mycket tjaffs ett tag. Nu är det mycket bättre och det glädjer mig verkligen. Vill aldrig förlora honom. Han är det absolut bästa som hänt i mitt liv och jag vill alltid vara med honom! Han fick mig att tro på det jag hade tappat tron för. För mig är det konstigt att en så fin människa är tillsammans med mig... Det ska bli många fler halvår för jag år sååå kär. Om en månad har vi träffats i ett år också. Man hinner ju knappt blinka. Jag älskar dig mest av allt Mattias Jonasson!

131064-14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback