älskade älskling..

Det blev lugnt och skönt igår. Spider man 3 och mys. Filmen var mycket bättre än tvåan, klart värd att se. Vi somnade vid halv fyra i natt och sov ut i morse. På dagen nu har jag haft huvudvärk och inte gjort mycket mer än bara slappat och druckit vatten för att försöka få bort den. Älsklingen har fotbollsmatch i Hagsätra som ligger i närheten så jag hade tänkt gå en powerwalk dit och kolla men med huvudvärken och regnet så känns det väldigt tveksamt. Har tv 400 på i bakgrunden och huvudet blir fan inte bättre av alla galningar på Jerry Springer, herregud vilket program! Ikväll vet jag inte riktigt vad som väntar men vi laddade upp kylen med lite alkoholhaltiga drycker så något festligt blir det förmodligen. Först vill jag dock ha bort huvudvärken!

Senaste tiden har varit så bra med min älskling. Är kärare än någonsin och det är svårt att vara utan honom bara några timmar. Jag älskar dig mer än du någonsin kommer att förstå Mattias! <3

                        
         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback