-

Det gick inte att få mitt gymkort på avbetalning. Femtusen riksdaler vill dom ha. Men jag har en sån underbar pappa som betalar det åt mig, trots att han har mitt andra gymkort som jag inte använder på avbetalning fortfarande. Världens goaste far (L)

I dag har jag fått lite gjort - varit på ams och fixat så jag kan skriva in mig, pratat med MM och bett dom skicka två olika intyg till mig, varit förbi hos mamma och hämtat lite saker som bl.a min jobbansökan (som dock måste justeras) min lönespec. och lite annat. Lika bra att få fart på saker och ting annars vet jag hur jag är...

Nu sitter jag här i väntan på att min älskling ska komma hem. Vi ska träna tillsammans på hans gym idag, sen ska jag laga oss en god sallad. I morgon väntas också träning dock på sats. Det blir fjärde dagen i rad jag tränar, stolt. I morgon står också shopping med Mattias på schemat och sen är det utgång som gäller. Både fredag och lördag this weekend.

Jag längtar till sommaren... Här är vi på väg hem från Joannas egna skärgårdspärla. Mattias, jag och en Eric där bak. Ser fram emot att spendera flera dagar & kvällar där i sommar.




todays song:
http://www.youtube.com/watch?v=k04KzgYRKrE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback