-

Det är underligt att man är mer pigg på morgonen nu bara för att man inte ska till något jobb. Måste ju ha med ångesten man hade att göra. Jag vet, det skrivs mycket om det där - men det är konstigt för mig att bli syssellös efter ett halvår där man har jobbat  många timmar.

Snart kommer mi padre och hämtar upp mig så ska vi åka till MM. Jag ska bland annat lämna tillbaka några skjortor, vet inte vad dom vill med mina gamla skjortor men det blir säkert fint. Sen vill padre prata om gymkortet för han säger att jag bara mesar, haha. Han har fan rätt - lika bra att han följer med! För fyra dagar sen skulle en av kassaledarna leta fram kontraktet och sen ringa, men det har hon inte gjort. Och utan kontrakt känns det som att dom verkligen inte kan kräva det där. Vi får se hur det går. Knappt så jag vill stå där med far min, han ger sig inte i första taget direkt.

När jag ändå är i svägarna ska jag passa på att träna. Känns skönt att ha kommit igång nu så man kanske vågar visa sig på stranden i sommar.


the tough alliance - make it happen
(
http://www.youtube.com/watch?v=sM71Vx_LtFI&mode=related&search=)

/ LUCY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback