-

Det här var ju inte det lättaste. Ska jag ta det lugnt ett tag eller börja hets söka jobb? Har kollat runt en del men det finns fan inte mycket intressant. Det man kan tänkas jobba med finns det inga annonser om - och finns det så är det helg och kvällsjobb vilket är det jag vill komma ifrån. Tankarna springer runt i huvudet så man blir snurrig... Vet inte ens hur länge jag kommer att jobba, någon gång ska man väl börja plugga också? Försöker att inte ha sån panik och ta var dag som den kommer nu. Jag vet att jag kommer klara mig ett tag framåt men sen då. Vill ha ett heltidsjobb men jag vill också ha semester i sommar. Jävligt dålig tid på året att bli av med ett jobb måste jag ju erkänna.


the tough alliance - holiday
(
http://www.youtube.com/watch?v=FR30W1B-Zrs)

Kommentarer
Postat av: Karin

Naw, Lucy, vi saknar dig ju! :( Men du är som sagt inte död. Får ta o hitta på nåt skoj snart! Kram!

2007-03-19 @ 19:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback