sista minuten

Jag är splittrad.
Ska jag använda största delen av min semesterbudget till en sista minuten eller försöka hitta på något hemma i Sverige, åka någonstans? Jag är så sjukt sugen på att åka utomlands nu, närmaste tiden, få en bränna inför sommaren och bara koppla av. Det skulle vara med Joanna i sånna fall. Men jag vet inte. Jag kan inte komma till pappa med valpögon sen, om jag gjort av med pengarna långt innan det var tänkt. Åh får ångest när jag tänker på det! Hittas det en jävligt billig resa tror jag fan att vi drar. Men samtidigt, näe. Som sagt, splittrad.

Det är jag över dagens middag också. Har fortfarande inte kommit på vad jag ska laga. Tror faktiskt att jag väntar på att Mattias kommer hem så får vi slå ihop våra fantasier och se vad det blir. Börjar bli hungrig nu i alla fall!

Förresten...
Susanne Rombin angående Robert Jäderbeg Rombin; Jag kände Robert när jag var yngre och bodde i Trångsund... Tror du vet vilka mina föräldrar Eva och Patrik Törnberg är också. Jag umgicks mycket med Robert och Jerry tillsammans med min syster Tessi... Hur hamnade du på min blogg? Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback