morgonkvisten

God morgon. Eller snarare god dag kanske.

Jag förstår inte varför jag alltid ska känna av vitt vin så väl. Skittråkigt med tanke på att det är väldigt gott att dricka. Men smällar får man ta dagen efter. Det är inte farligt men så som jag känner mig just nu så är jag inte speciellt taggad att ta med mig en dunk vitt till landet. Kanske skulle ta rött, gott det med. Eller inget alls... Joho! En skärgårdshelg ska inkludera lite akoholhaltiga drycker enligt mig. Men mest just nu ser jag fram emot när jag mår lite bättre vid sex tiden och vi är på väg i båten med en kall cider i handen och med förhoppningsvis sol på klar himmel. Brukar vara lite bättre väder i skärgården också.

Nu ska jag hoppa in i en dusch för att piggna till och sen står det frukost/lunch på schemat. Efter det måste jag packa lite. Jag lyckas alltid ta med mig för två veckor även fast det bara handlar om tre dagar. Denna gång ska jag försöka ta med det viktigaste bara. Vid tre ska jag möta älskade syster i Farsta. Handlat lite saker som dricka och jordgubbar (dom på landet har ju inte kommit fram än tyvärr).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback