matlagning

Det visade sig att Lindex hade mycket mer än jag hade förväntat mig att hitta. Men jag hejdade mig och kom hem med ett par skor, en kofta, en klänning och ett linne. Tog bort hälften av sakerna jag ville ha. På väg till hemmet så ringde karln min och sa att det lär ta ett tag så då blir det ändå jag som står för matlagningen idag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på men jag har tinat köttfärs så jag funderar på pannbiffar men att spexa till dom lite med en skåra med ost i dom och stekt potatis. Frågan är vad man har till det? Sås? Ketchup?

Nu ska jag i alla fall bege mig ut igen och gå till MatDax för att handla det som saknas.

/ Hemmafrun

Kommentarer
Postat av: Syster

Gulliga du! Vad duktig du r som pysslar hemma! :) Och löser korsord, jag är imponerad. Ses imorron älskade syster.

2007-06-28 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback