ett år sen - studenten

Det är både skönt och jobbigt att vakna med träningsvärk. Då vet man i alla fall att det tog på träningen igår. Var uppe för någon timme sen och fördriver tiden lite genom att kolla på Våra bästa år. Den serien kan man alltid komma in snabbt igen om man inte kollat på flera månader. Den är inte alls bra men ändå fastnar jag. Om ett par timmar ska jag till Huddinge och möta Joanna och Johanna sen ska vi till Sjödalsgymnasiet och kolla på utspringet. Det kommer kännas så konstigt. För ett år sen var det vi som sprang ut för dörrarna i matsalen och ställde oss på bänkarna oh skrek som aldrig förr. Fan va glad man va, den känslan alltså- den kommer alltid sitta kvar. Vi hade dock mer tur med vädret på vår student. Skinande sol, inga moln och sommarvärme. Dagen var helt perfekt. Nu är det grått, kallt och blåser. Hoppas i alla fall att studenterna och framförallt Malin som ska jag på mottagning hos slipper regn, det kommer förstöra så mycket för dom. Även fast man är full och glad så är det aldrig kul att det regnar på en när man är i ordning gjord på en av livets viktigaste och roligaste dagar. Nu är det bara idag kvar sen vaknar dom upp som jag i morgon - arbetslösa förmodligen. Näe jag skulle fan göra mycket för att uppleva sista tiden i gymnasiet igen. Det var underbart. Jag vet att jag har sagt det förut men det var lätt den roligaste tiden i mitt liv.

Första bilden från studentmiddagen
resten från vår student 2:a juni förra året..
Lovely!

     
 
                                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback