torsdag kväll..

Så mysigt att lyssna på gamla låtar som man nästan glömt bort...

Håkan Hellström- Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Kom hem från en filmkväll hos Joanna och Eric för en stund sen. Sämsta filmen på mycket länge, men det var mysigt ändå. Sen jag kom hem har jag hängt tvätt och kommit på att min planering är jävligt dålig. Tänkte tvätta det sista i morgon men i morgon måste jag ju packa och den tvätten hinner förmodligen inte torka? Får helt enkelt packa det sista på lördag ändå... Sitter och lyssnar igenom massa musik och lägger in mer i iPoden, Joanna har fått högtalare till iPod från sin man så det blir perfa på Roddan. Mannen min sitter och spelar fifa, men jag börjar bli trött så snart hoppas jag på massage och sedan sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback