fylleinlägg

Våra män begav sig mot Halmstad i lördags och efter några timmar begav jag mig mot Joanna. Bakismat efter en vinkväll hos Johanna. Kvällen spenderades med groggar och popcorn framför Sex and the city. Söndagen spenderades mestadels i sängen sen blev det tacos och vin. För att inte tala om ikväll... Misslyckad hårfärgning, kyckling i röd curry och cocos och ännu mer vin med Joanna och Lenita. Timmarna har sprungit iväg och plötsligt är klockan snart fyra. Lenita har placerat sig i soffan framför våra älskade bruttor från Manhattan och jag och Joanna ska snart krypa ner i sängen, förmodligen framför samma älskade serie! Joanna har redan konstaterat att jag kommer vara onykter imorgon också (med tanke på att det har förtärts alkohol 11 av 14 dagar nu..) och det känns ju trevligt. På allvar! Det första som ska göras imorgon är dock att köpa ny hårfärg och äta en god frukost innehållande ost och salami.

Jag fick en uppenbarelse på balkonegn nyligen, gäller bara att fullfölja den...

Mattias,we belong together (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback