Välförtjänt

Nu är det äntligen lördag efter 4 långa arbetsdagar. Så ja, jag förtjänar en ledig helg. Min ängel till pojkvän har hämtat mig hela veckan, så himla skönt! Likaså igår. Då var det hem till mat och Happy Feet. Den var mysig! Nu har jag min ensamna bloggstund medans mannen är och tränar småpojkarna. I kväll blir det lite dricka och förmodligen singstar, kan bli trevligt.

Innan dess tänkte jag dock ta mig igenom lite disk och några klädhögar som ligger lite här o var.. Men det blir lätt så, man orkar inte alltid städa. Finns roligare saker att göra!

Det finns en sak som jag har upptäckt. Den här bloggen är för öppen för att avslöja vad det är. Men det är en grej som inte fungerar, som jag inte tycker är okej. Jag blir illamående och blä jag vet inte allt. Fick nyss bekräftat att en lögn redan uppkommit så vi får väl se hur det går denna gång.
Det är fan inte okej!

Jag har blivit så dålig på att skriva blogg. Kan gå en vecka mellan mina bloggar men jag känner mig ändå helt tom i huvudet. Ledsen läsare, men det här får bli allt för denna gång.

Tack till vem det nu var som skrev kommentaren om bra och kul bloggar! Denna var dock inte den roligaste.

Periodens låt; Lips of an angel <3



Louise (L) Mattias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback